Kancelárske vybavenie
Ak chcete vybrať do firmy správne multifunkčné zariadenie, na úvod je potrebné určiť si základné parametre výberu:
- Aké množstvo dokumentov tlačíte a skenujete?
- Aké formáty papiera potrebujete tlačiť?
- Potrebujete okrem tlače, kopírovania a skenovania dokumentov ak iné funkcie, napr. : FAX?
- Akú požadujete výstupnú kvalitu tlače?
- Aký systém používate vo firme?
Odpovede na tieto otázky Vám pomôžu s výberom multifunkčného zariadenia, ktoré sa stane dostupným, spoľahlivým a kvalitným pomocníkom vo firme.
Ponúkame kancelárske zariadenia formou prenájmu podľa individuálnych požiadaviek. Využite výhody spojené s prenájmom kancelárskych technológií.
- špičkové zariadenie, v ktorích nie sú viazané finančné zdroje
- rýchle a jednoduché uzavretie zmluvy s minimálnymi podkladmi
- servisné zabezpečenie je súčasťou nájomnej zmluvy
- fixné splátky počas doby trvania zmluvy
- rovnomerné plánovanie nákladov
- po uplynutí riadnej doby nájmu a zaplatenia všetkých splátok možnost odkoupenia zariadenia, alebo výmena za nové
- poplatok za servisné služby možno flexibilne meniť podľa Vašich potrieb v priebehu trvania zmluvy
- flexibilný prístup k finančnej situácii klienta - nastavenie štruktúry platieb podľa individuálnych požiadaviek