Kancelárske vybavenie

Ak chcete vybrať do firmy správne multifunkčné zariadenie, na úvod je potrebné určiť si základné parametre výberu:
  • Aké množstvo dokumentov tlačíte a skenujete?
  • Aké formáty papiera potrebujete tlačiť?
  • Potrebujete okrem tlače, kopírovania a skenovania dokumentov ak iné funkcie, napr. : FAX?
  • Akú požadujete výstupnú kvalitu tlače?
  • Aký systém používate vo firme?
Odpovede na tieto otázky Vám pomôžu s výberom multifunkčného zariadenia, ktoré sa stane dostupným, spoľahlivým a kvalitným pomocníkom vo firme.

Ponúkame kancelárske zariadenia formou prenájmu podľa individuálnych požiadaviek. Využite výhody spojené s prenájmom kancelárskych technológií.

  • špičkové zariadenie, v ktorích nie sú viazané finančné zdroje
  • rýchle a jednoduché uzavretie zmluvy s minimálnymi podkladmi
  • servisné zabezpečenie je súčasťou nájomnej zmluvy
  • fixné splátky počas doby trvania zmluvy
  • rovnomerné plánovanie nákladov
  • po uplynutí riadnej doby nájmu a zaplatenia všetkých splátok možnost odkoupenia zariadenia, alebo výmena za nové
  • poplatok za servisné služby možno flexibilne meniť podľa Vašich potrieb v priebehu trvania zmluvy
  • flexibilný prístup k finančnej situácii klienta - nastavenie štruktúry platieb podľa individuálnych požiadaviek